הקמת אתרים

כתיבת תכנים

תכניסו את זה טוב טוב לראש, נוכחות אפקטיבית ברשת מתחילה ונגמרת עם כתיבת תוכן איכותי. כן, גם היום, למעלה מ-20 שנים לאחר שביל גייטס קבע לראשונה את הביטוי "התוכן הוא המלך", תכנים הם הברומטר החשוב ביותר במרחב המקוון. בין אם מדובר על כתיבת תוכן לאתרים, ובין אם על טקסטים לקמפיין שיווקי כמו קידום אורגני (SEO), פרסום ממומן (PPC) או חשיפה ברשתות חברתיות (SMO), תוכן איכותי הוא המפתח להצלחה. יתרה מזו, אם בעבר היה ניתן להסתפק בתכנים פשוטים בלבד, כיום כתיבת תוכן היא סיפור אחר לגמרי. הגולשים יודעים לזהות (ומעריכים) טקסטים ברמה גבוהה, וכך גם מנועי החיפוש. 
 
לאור החשיבות הרבה אשר מקופלת מאחורי התוכן, בעלי עסקים מכל התחומים הבינו זה מכבר שאין כל קיצורי דרך. רק כותבי תוכן מקצועיים אשר מכירים היטב את האופן שבו גולשים צורכים מידע ברשת מסוגלים לעמוד במשימה. בראש ובראשונה, כתיבת תוכן דורשת סטנדרטים בלתי מתפשרים של ניסוח מבחינת הגהה, התקנה, עריכת לשון, תחביר, שגיאות כתיב ועוד. היות שהגולשים מגלים אפס סובלנות כלפי טקסטים עם טעויות בולטות, אתרי אינטרנט שאינם כתובים היטב סובלים משיעורי נטישה גבוהים. 
 
כמו כן, כתיבת מאמרים באינטרנט דורשת היכרות עם מושגים כמו מחקר מילות מפתח, צפיפות ביטויי חיפוש, אופטימיזציה ועוד. כלומר, טקסט יצליח להביא לחשיפה רק אם התוכן ישלב באלגנטיות ובאינטליגנטיות את כל הפרמטרים הרלבנטיים לגבי כתיבה ברשת. למשל, שימוש בביטויי מפתח נכונים, התאמה מושלמת בין הכותרת לגוף הטקסט, חלוקה נכונה לפסקאות במקומות המדויקים, מענה לשאילתות נפוצות שעולות בקרב גולשים, מערך קישורים פנימי וחיצוני, ביטויי זנב ארוך, ביטויי LSI ועוד. 
 

זקוקים לשירותי כתיבת תוכן, אל תתפשרו על פחות ממושלם

נוכח המשמעות הגדולה של התוכן, בעלי עסקים רבים הפנימו כבר את המסר שמומלץ להעביר את המלאכה לכותב מקצועי. דהיינו, איש תוכן באינטרנט אשר יודע כיצד להתאים טקסטים לעסק תוך כדי התממשקות עם מנועי החיפוש מחד והגולשים מאידך. שירותי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט כוללים את כל מניפת הפרסומים האפשרית:

איך זה עובד?

כתיבת תוכן מתחילה עם אפיון הצרכים של העסק והכרת האופן שבו עסקים/גולשים בענף פועלים ברשת. לאחר מכן, יש לערוך מחקר מילות מפתח אשר מתחקה אחר ביטויי החיפוש הנפוצים והרלבנטיים עבור העסק. למשל, מנעולן שפועל באזור המרכז צריך לכוון לא רק לביטויי "מנעולן במרכז" או "מנעול בראשון לציון" אלא לחשוב גם על ביטויים נוספים כמו "פורץ במרכז", "פריצת רכב בראשון לציון", "פורץ חירום בראשון לציון", "כמה עולה לפרוץ דלת?" וכדומה. באותו האופן, חנות אופניים חשמליים צריכה לדעת שהרבה יותר גולשים מחפשים ברשת הביטוי "אופניים חשמליות" לעומת הביטוי "אופניים חשמליים". מחקר מקיף של מילות מפתח מאפשר להרכיב תוכנית תוכן מסודרת הן מבחינת עמודי התוכן באתר והן מבחינת קמפיינים שיווקיים ברשת. 
 
השלב הבא הוא מידענות אודות התחום המדובר על ידי גלישה באתרי אינטרנט בארץ ובחו"ל, ביקור בשלל פורטלים העוסקים בענף, סיור בפרופילים ברשתות חברתיות, הצפת שאלות בפורומים, קריאת כתבות בעיתונות, עיון בספרות מקצועית ועוד. לא אחת, כותב תוכן מנהל שיחות עם בעל העסק לקבלת דגשים מרכזיים. שימו לב, ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, וככל שהוא יהיה רלבנטי יותר, כך עולים בהתאמה הסיכויים של העסק ליהנות מנוכחות ווירטואלית אפקטיבית. 
 
לאחר מחקר מילות מפתח ומידענות, כותב התוכן ניגש לשלב החשוב והוא כתיבת התוכן בפועל. כעת, עליו לכתוב טקסט תוך כדי התייחסות לפלטפורמה המיועדת שכן כתיבת תוכן לאתר אינטרנט פרטי איננה זהה לכתיבה עבור פורטל עסקי, ופוסט בפייסבוק שונה מטקסט שיווקי לעיתון. עם סיום תהליך הכתיבה, אשר כולל כמובן עריכה לשונית לגימור מושלם, התוכן מועבר לבעל העסק או מנהל האתר מטעמו. לעיתים, כותב תוכן אף מסייע בהזנת טקסטים בפועל דרך מערכת ניהול. 
 
מאמרים:
שרותי אירוח אתרים
קידום אתרים SEO
הקמת אתרי אינטרנט מקצועיים
שירותי מחשוב ענן לארגונים
שלטים ככלי שיווקי
כתיבת תכנים באתרי אינטרנט